Treenaa voimakas ylävartalo ja timmi keskivartalo kotona

- Tilaa 6 viikon treeniohjelma ja saat 9 variaation punnerruslaudan kaupan päälle

Treenaa kotona tehokkaasti: 6 viikon treeniohjelma + punnerruslauta

Vuoden 2021 suosituin kotitreeniväline! Laudan avulla teet 9 erilaista punnerrusvariaatiota turvallisesti ja oikeaoppisesti. Tilaa omasi tänään ennen kuin tuotteet loppuvat! Voit maksaa halutessasi myös liikuntaeduilla!

Lue eteenpäin ja kerron sinulle, miksi tämä treeniohjelma ja punnerruslauta on paras ratkaisu tehokkaaseen kotona treenaamiseen!

Miksi punnertaminen on niin tehokasta treeniä koko keholle?

"En ole punnertanut vuosikausiin ja nyt päätin haastaa itseäni!

Kuntoilu on jäänyt vähemmälle viime vuosina ja nytkään eivät salit oikein houkuttele. Ajattelin, että kotona pitäisi pystyä jotenkin treenaamaan… löysin tämän punnerruslaudan ja olen ollut tyytyväinen. 

 

Aloitin hitaasti polvet maassa ja pikku hiljaa olen lisännyt määriä. Laudasta on ollut se ilo, että tulee haastettua itseä tekemään monelaisia punnerruksia joka päivä. Ja se kyllä tuntuu ja näkyy kropassa.”

Mikko
47 vuotta

Osta ohjelma nyt ja saa välineet ilmaiseksi

Millaisia tuloksia voin odottaa 6 viikon treenaamisen jälkeen?

Erittäin hyviä ja monipuolisia tuloksia, kuten:

“Selkeästi yläkroppa on saanut lisää voimaa ja lihakset ovat kasvaneet – turhaa rasvaakin on lähtenyt kehosta”

“Lisää voimaa on tullut, mutta myös keskivartalo ja yläkroppa on kiinteämpi. Jatkan tällä!”

“Odotin, että vain käsissä ja ylävartalossa näkyy tuloksia, mutta sanoisin että selkä ja keskivartalo ovat voimistuneet ja kavenneet eniten!”

Tämän yksinkertaisen liikkeen hyödyt ovat monesti aliarvioituja. 

Käydään läpi miksi suosittelemme tätä näin kovasti:

Päivittäinen punnertaminen auttaa vahvistamaan koko yläkropan lihaksia ja niveliä.

Moni ei tiedä, että punnertamalla aktivoidaan myös jalkojen ja erityisesti keskivartalon ja selän lihaksia. 

Yhdellä liikkeellä vahvistat siis koko kehoa.

Erityinen rasitus kohdistuu tietysti käsille ja hartioille, joissa säännöllinen punnertaminen näkyy nopeasti.

Jos punnertamisesta tekee säännöllisen tavan (miksi tämä haaste on kehitetty), voi nähdä lukuisia terveysvaikutuksia. Näitä ovat mmm. sydän- ja verisuonitautien ehkäiseminen.

Lisäksi punnertamisella voi helposti vaikuttaa omaan jaksamiseen, sillä muutamakin punnerrus päivässä antaa lisäpotkun energiaa.

Punnerrusten tekeminen herättelee verenkiertoa, keuhkoja ja sydäntä, saa veren kiertämään, nostaa kehon lämpötilaa ja aktivoi aivoja. Tämä johtuu yksinkertaisesti siitä, että liike vaatii niin monen lihasryhmän aktivointia samalla kertaa.

Punnertaminen myös kiihdyttää aineenvaihduntaa tehokkaasti, mikä puolestaan on tärkeä osa normaalipainon ylläpitoa, yleiskuntoa ja terveyttä.

Tällä yhdellä liikkeellä on niin monia terveyshyötyjä, että se kannattaa ehdottomasti lisätä omaan liikuntaohjelmaan.

Treeniohjelmasta on tehty progressiivinen, eli se tarkoittaa, että voit toteuttaa sen uudelleen kun olet kehittynyt seuraavalle tasolle. 

Punnerrushaaste + punnerruslauta = tehokas treeni kotona

Treenaa missä vain... kotona, mökillä tai vaikka hotellihuonessa... ilman suurta määrää välineitä.

Sen sijaan, että hankkisit kotiisi kalliit ja tilaat vievät levypainot, penkkeineen ja telineineen, voit yhdellä liikkeellä korvata nämä.

Punnerruslaudan ja valmiin treeniohjelman avulla teet tehokkaan treenin, joka haastaa koko kehoa, kotona omassa rauhassa ja suojassa muiden katseilta.

Et tarvitse monimutkaista kuntosaliohjelmaa vaan voit seurata haasteen yksinkertaista ja tehokasta treeniohjelmaa, jonka säännöllisillä harjoituksilla näet kaipaamasi tulokset.

Välineetkin kulkevat helposti mukana, etkä tarvitse suurta määrää tilaa niiden säilyttämiseen.

Punnerrus on yksinkertainen liike, mutta 9 erilaista variaatiota tuovat tulokset.

Punnertaminen kuulostaa liian yksinkertaiselta? 

Se on yksinkertainen, mutta tehokas liike.

Ja monilla siitä on mielikuvana ikävät yläkoulun liikuntatunnit, joilla piti punnertaa miten vain pystyi ja mahdollisimman paljon. Ei siis kovin hyvä mielikuva.

Todellisuudessa juuri yksinkertaisuus on sen valtti. Siksi esimerkiksi puolustusvoimat, kuntoutuskeskukset ja hyvinvointijärjestöt on hyödyntänyt sitä eri voimaharjoituksissa jo vuosikausia.

Punneruslauta on uusi lisä siihen. Se tekee punnertamisesta hauskempaa, pelimäistä ja samalla myös monipuolisempaa ja turvallisempaa.

Laudan avulla varmistat oikean tekniikan ja teet liikkeet turvallisemmin.

9 erilaista variaatiota kehittää eri lihaksia ja tekee harjoittelusta monipuolisempaa ja tehokkaampaa.

Osta ohjelma nyt ja saa välineet ilmaiseksi

Punnertamisella on pitkät perinteet niin puolustusvoimissa, kilpaurheilussa kuin terveydenhuollossa

Niissä on huomattu merkittäviä hyötyjä muihin harjoitusmetodeihin verrattuna:

“Lauta on kevyt, kestävä ja pysyy hyvin paikallaan”

Olen ollut hyvin tyytyväinen tähän. Laudan avulla kotona treenaamisesta on tullut säännöllistä ja, vaikka alussa punnertaminen oli raskasta niin se on ollut hauskaa.

Tuloksiakin kun tulee nopeasti ja määrät kasvavat melkein päivittäin niin olen kyllä tykännyt tästä

Ville
38 vuotta

Voiko punnertamalla oikeasti saada näkyviä tuloksia kroppaan vai pitääkö sitä raahautua kuntosalille? - Kyllä voi!

Jos haluat yksinkertaisen vaihtoehdon kuntosalitreeneille niin punnertaminen on silloin paras vaihtoehto. 

6 viikon treeniohjelmaa seuraamalla pääset tekemään yksinkertaisia ja nopeita harjoituksia, joissa hyödynnetään punneruslaudan 9 erilaista punnerrusvariaatiota. 

Saat jokaisesta liikkeestä selkeät video-ohjeet, joten pistät vain videon päälle ja seuraat haasteen ohjelmaa.

Me uskomme tuloksiin niin paljon, että heti kun saat tehtyä ohjelmaa siihen asti, että tuloksesi paranee neljä tasoa, saat meiltä 69,90 euron arvoisen lahjakortin kauppaamme!

Saat käytännössä rahasi takaisin, kun tuloskuntosi on kehittynyt kolmen tason verran suunnittelemassamme ohjelmassa. 

Kolme tasoa tarkoittaa esimerkiksi 50 vuotiaalle miehelle, että tuloskehitys nousisi aloitustestin viidestä punnerruksesta 25 – 44 yhtäjaksoiseen punnerrukseen.

Tässä ohjeet, miten lahjakortin saa lunastettua. Kuvaa video aloitustestisi tuloksista ja kuvaa video siitä, kun punnerrat lopputestissä hyvällä tekniikalla yhtäjaksoisesti. 

Kerro meille myös millaista treenaaminen on ollut omin sanoin, joko videolla tai tekstimuodossa. 

Lähetä videot meille osoitteeseen info@kotonakuntoon.fi ja saat lahjakortin kotonakuntoon.fi – verkkokauppaan. Pidätämme oikeuden jakaa videosi sivuillamme.

Ei ole väliä millä tasolla haasteen aloitat, sillä jokainen voi aina kehittyä lisää!