fbpx

Treenaa pyöreät pakarat kotona tehokkailla pikatreeneillä

Monen tavoittelema naisellinen tiimalasivartalo vaatii pohjalle pyöreäksi treenatut pakarat. Tällä ohjelmalla kiinteytät ja vahvistat peppuasi tehokkailla kotitreeneillä. Ostamalla ohjelman nyt saat välineet kaupan päälle!

Miksi pakaroita on niin ikävä treenata salilla?

Oletko haaveillut pyöreistä pakaroista jo jonkin aikaa, mutta salille meneminen tuntuu vieraalta ja epämukavalta? Niin meistäkin. Muun muassa näistä syistä salitreeni arveluttaa monia:

Pelkkä matka salille kestää jo 15 min. Lähteminen on aina kaikista hankalinta. Haluan pyöreät pakarat, mutta salillakäynti matkoineen vie liikaa aikaa.

Satoja euroja saliin vuodessa. Toisinaan sitä maksaa kovaa hintaa kuntosalijäsenyydestä, vaikka siellä tulee harvoin käytyä. Eikö pakaratreeniä voisi tosiaan tehdä halvemmalla?

Ei osaamista ja pelko loukkaantumisesta. Kuntosali on täynnä erilaisia painoja ja laitteita, mutta mitä niillä uskaltaa tehdä, jotta ei satuta itseään? Millä painoilla minun pitäisi edes aloittaa?

Tukala olo – katsovatko muut minua? Mieluummin treenaisin omassa rauhassa ja omaan tahtiin. Ei tarvitsisi jonotella laitteisiin ja tuntea muiden tuijotusta, kun he odottavat vuoroaan.

GluteBurner tuo salitasoisen treenin kotiisi

Edullinen pakaratreeni

Kuntosali vaatii aina pidemmän päälle kalliiksi käyvän kuukausimaksun. Tästä ohjelmasta maksat vain kerran ja se on käytössäsi ikuisesti.

Sopii kaikentasoisille

Tämä tehokas treeniohjelma on todella aloittelijaystävällinen. Treenit tehdään omaan tahtiin ja oman kehon painolla, joten voit itse määrätä treenin intensiteetin.

Treenaa vain
2 x 15 min viikossa

Vaikuttavia tuloksia on mahdollista nähdä myös ilman tuntien salitreeniä joka viikko. Tällä ohjelmalla teet todella tehokkaita 15-minuuttisia treenejä kaksi kertaa viikossa!

GluteBurner-levyillä treenaaminen on helppoa

Treenaa
missä vain

Kevyet ja pieneen tilaan mahtuvat GluteBurner-kiekot kulkevat helposti mukana matkoille, mökille ja ulkotiloihin. Reissu tai kiireinen viikko ei ole enää este hyvälle treenille.

Mielenkiintoa uusista liikkeistä

Kyykyt, askelkyykyt ja sumokyykyt – varmasti tuttuja liikkeitä kaikille, jotka ovat ikinä treenanneet pakaroita. Tässä ohjelmassa kokeilet täysin uusia variaatioita ja liikkeitä!

Kohdista treeni pakaroihin

Monet pakaraliikkeet on helppo tehdä vahingossa niin, että ne aktivoivat enimmäkseen jalkojen lihaksia. Kiekoilla tehtävät liikkeet aktivoivat pakarat takuuvarmasti.

Millaisia tuloksia voin odottaa?

Pyöreät pakarat kuudessa viikossa

GluteBurner-ohjelma on intensiivinen kuuden viikon kotitreeniohjelma, joka keskittyy pääasiassa pakaroiden vahvistamiseen.

Liukulevyillä tehtävät harjoitukset hyödyntävät laajoja liikeratoja, jolloin pakaroiden lisäksi harjoitetaan myös jalkoja, reisiä, vatsalihaksia ja tasapainoa.

Tehokkaat 15-minuuttiset treenit ovat lyhyitä, mutta saavat sinut takuulla tuntemaan poltteen lihaksissasi. Konkreettiset, näkyvät tulokset – eli se, kuinka pyöreä peppusi on ohjelman jälkeen – riippuu toki paljon niin genetiikasta kuin ruokavaliosta. Mutta se on selvää, että pakaralihaksesi vahvistuvat ohjelman aikana.

Yhdessä liukulevyt ja ammattilaisen suunnittelema 6-viikkoinen ohjelma mahdollistavat tehokkaat treenit, jotka ovat kuntosalia turvallisempia ja aloittelijaystävällisempiä. Pidempään salilla käynyt voi myös hyödyntää GluteBurner-ohjelmaa salillakäynnin tukiohjelmana ja näin lisätä pakaratreenin määrää helposti.

Älä usko meitä. Usko asiakkaitamme.

Jo 12 000+ ihmistä treenaa kanssamme

Kuuden viikon päässä odottaa täysin uusi sinä.

6 viikon GluteBurner

4,2
4.2/5

6 viikon GluteBurner-ohjelman avulla treenaat itsellesi muodokkaat pakarat kehittäen samalla tasapainoa, vatsalihaksia ja jalkojen lihaksia.

Maksu on 100 % suojattu & turvallinen

Tällaisia GluteBurner-treenit ovat

GluteBurner-ohjelma hyödyntää kaikissa treeneissä kevyitä liukulevyjä. Niiden avulla treeneistä tulee helppoja ja nopeita.

Aloittelijaystävällisiä

Jokaisen liikkeen voi tehdä helpotettuna ja omaan tahtiin, joten ohjelma ei vaadi kovaa lähtötasoa.

Monipuolisia

Liikkeet tehdään laajalla liikeradalla, jolloin ne kiinteyttävät pakaroiden lisäksi keskivartaloa ja jalkoja.

Tehokkaita

Laajempi liikerata takaa myös lihaksen kunnollisen rasituksen, jolloin liikkeen teho on suurempi.

Miksi juuri liukulevyt?

Kolme syytä miksi liukulevyt ovat loistava väline tehokkaaseen pakaratreeniin

Liukulevyt ovat yksinkertainen treeniväline, mutta ne tuovat lopulta monta hyötyä tuttuihin liikkeisiin. Lue alta kolme seikkaa, jotka tekevät liukulevyistä niin erityisen tehokkaat.

Pakara aktivoituu takuulla

Oletko sinäkin tehnyt joskus pakaratreeniä, mutta tuntenut poltteen vain jaloissa tai reisissä?

Me ainakin olemme – ja se on tosi yleistä. Reisilihakset ovat usealla pakaroita vahvemmat, jolloin reidet hoitavat kyykyt ja portaiden nousemiset pakaralihaksen sijasta. Tällöin hyväkään peppuliike ei aktivoi pakaroita tosiasiassa lainkaan.

Tämän treeniohjelman liikkeet ovat dynaamisia, eli niissä hyödynnetään jatkuvaa liikettä ylös, alas ja sivuille. Laaja liikerata varmistaa sen, että jokaiselle lihakselle on tekemistä, jolloin myös pepun lihakset aktivoituvat varmasti.

Treenaaminen on turvallista

Liukulevyt ovat ennen kaikkea turvallisia – niin sinulle kuin kodillesi. Salilta tutut levypainot, tangot ja telineet veisivät paitsi tilaa, myös toisivat mukanaan haasteita. Harva haluaa ottaa sitä riskiä, että levypaino putoaisi kotona treenatessa. Mieti, millaista jälkeä se jättäisi varpaisiin tai lattiaan!

GluteBurner-liukulevyt ovat toiselta puolelta pehmeää materiaalia ja toiselta puolelta kovaa muovia. Näin voit käyttää levyjä pehmeillä ja kovilla alustoilla, kuten lattioilla, matoilla ja treenimatoilla. Lattialla levyjä käytetään pehmeä puoli alaspäin, jolloin ne eivät naarmuta tai vahingoita lattioita.

Treenaat koko pakaraa

Pakara koostuu kolmesta lihaksesta, joita ovat gluteus maximus, gluteus medius ja gluteus minimus. Esimerkiksi kyykyt harjoittavat tehokkaasti gluteus maximus -lihasta, mutta niissä medius- ja minimus-lihakset helposti unohtuvat. Jos tavoitteenasi on pyöreä, timmi peppu, vaaditaan kaikkien kolmen lihaksen treenaamista.

Liukureilla tehtävät laajat liikeradat varmistavat sen, että liikkeet aktivoivat kaikkia pepun lihaksia. Näin saat 15-minuuttisella treenillä kokonaisvaltaisesti tehokasta harjoitusta, etkä joudu itse selvittämään, mikä salilla tehtävä liike kohdistuu mihinkin lihakseen.

Ostoksesi on täysin riskitön

Tarjoamme 100 % tyytyväisyystakuun

Jos et jostain syystä ole tyytyväinen saamiisii liukulevyihin ja treeniohjelmaan kokeiltuasi niitä 30 päivää, voit postittaa ne meille takaisin veloituksetta ja palautamme kaikki rahasi. Lue lisää takuusta ja liikuntaetuihin liittyvistä poikkeuksista alta.

Mitä vielä odotat?

6 viikon GluteBurner

4,2
4.2/5

6 viikon GluteBurner-ohjelman avulla treenaat itsellesi muodokkaat pakarat kehittäen samalla tasapainoa, vatsalihaksia ja jalkojen lihaksia.

Maksu on 100 % suojattu & turvallinen

Tämän kaiken saat, kun tilaat nyt

Mitä GluteBurner-paketti pitää sisällään?

Ostamalla treeniohjelman saat kaikki tarvittavat välineet kaupan päälle! Kaikki tämän ohjelman treenit tehdään kestävillä ja laadukkailla liukulevyillä, joilla treenaaminen on turvallista ja tehokasta. Levyt vievät kotona vain vähän tilaa ja ne on helppo napata tarvittaessa reissuun mukaan.

Usein kysytyt kysymykset

Onko sinulla vielä kysyttävää?

Sopii erinomaisesti. Harjoitukset tehdään omaan tahtiin ja oman kehon painolla, joten liikkeet ovat turvallisia ja tehokkaita myös aloittelijoille. Määräät harjoitusten intensiteetin aina itse, ja tarvittaessa voit helpottaa liikkeitä vinkkiemme avulla.

Ostamalla treeniohjelman saat välineet kaupan päälle ja vanhentumattoman pääsyn harjoitusmateriaaleihin. Voit siis suorittaa treeniohjelman milloin haluat ja niin usein kuin haluat.

Kyllä! Hyväksymme treeniohjelmiemme maksuvälineiksi myös liikuntaedut (ePassi, Edenred, Eazybreak ja Smartum). Mikäli haluat maksaa vain osan summasta liikuntaedulla, ole meihin yhteydessä sähköpostitse info@kotonakuntoon.fi.

Eivät lainkaan. Levyissä on kova ja pehmeä puoli, joita käytetään treenialustasta riippuen. Kun käytät levyjä kova puoli alaspäin, ne liukuvat kitkattomasti pehmeillä alustoilla, kuten matoilla ja treenimatoilla. Kun levyt ovat taas pehmeä puoli alaspäin, ne toimivat parhaiten kovilla pinnoilla ja ovat hellävaraisia lattioille.

Ei hätää – treenivideoiden lisäksi jokainen liike ohjeistetaan kirjoitettuna askel askeleelta. Osaat tehdä liikkeet varmasti! 

Mikäli haluat lisätietoa yrityksestämme tai tästä harjoitusohjelmasta, älä epäröi olla yhteyksissä meihin. Asiakaspalvelumme auttaa mielellään. Löydät kaikki yhteydenottotavat yhteydenotto-sivulta.

Tilaa ilman riskiä – 100 % tulostakuu

6 viikon GluteBurner

4,2
4.2/5

97.00 

Maksu on 100 % suojattu & turvallinen