fbpx

Solakan vartalon voi saavuttaa myös lempeällä treenillä

Kotonakuntoon.fi tuo koko vartaloa hoikistavan kotipilateksen jokaisen suomalaisen saataville joulukuussa. Liity Kiinteyttävä kotipilates -kurssin ennakkolistalle nyt – kuulet kurssin julkaisusta ensimmäisenä ja saat mahdollisuuden ostaa ohjelman superalennuksella!

Harjoittele pilatesta oman kodin rauhasta

Saavuta hoikka ja solakka vartalo

Pilates on tehokas keino hoikentamaan vartaloa tekemättä kehosta lihaksikkaan näköistä

Treenit, joihin kuka tahansa pystyy

Nämä treenit soveltuvat myös sellaiselle, jolla ei ole alussa mitään pilates- tai liikuntataustaa

Uusi tapa treenata kotona

Oletko kyllästynyt lenkkeilyyn, kuntosaliin ja istumaannousuihin? Kotipilates on viimein jotain uutta!

Pilatestangolla nopeammin tuloksia

Saa harjoituksiin vastusta

Pilatestanko tuo harjoituksiin kevyttä vastusta, jolloin harjoituksista saadaan helposti hieman haastavampia.

Käytä ja säilytä helposti

Tanko on helppo säilyttää kotona ja välineenä se on hyvin aloittelijaystävällinen ja helppokäyttöinen.

Kehitä tasapainoa ja kehonhallintaa

Tangon avulla tehdyt liikkeet kehittävät niin syviä vatsalihaksia ja tasapainoa kuin kehonhallintaakin.

"Siinä ei tarvita nopeatempoista musiikkia, nopeita jalkoja tai rytmitajua."

Mitä pilates on?

Pilates ei ole rajua hikiliikuntaa, mutta silti erittäin tehokasta

Pilates ei perustu nopeatahtiseen treenaamiseen ja kymmenien toistojen tekemiseen. Siinä ei tarvita nopeatempoista musiikkia, nopeita jalkoja tai rytmitajua. Sen sijaan laji kehittää kehonhallintaa, hengitystä ja tietoista lihasten käyttöä liikkeillä, jotka tehdään kaikessa rauhassa omaa kehoa kuunnellen.

Pilatesliikkeet ovat rauhallisia ja pidempikestoisia ja muistuttavat tietyllä tavalla venytyksiä. Rauhallisen tahdin ansiosta moni pitää pilatesta jopa rentouttavana, mutta tosiasiassa erityisesti syvät lihaksesi saavat erittäin raskaan treenin.

Yhdellä lajilla jopa 8 hyötyä keholle ja mielelle

Kontrolloitujen liikkeiden ansiosta pilates sopii erityisen hyvin aloittelijoille ja niille, joilla ei ole vielä liikuntataustaa. Harjoittelu ei kuitenkaan kehitä vain kehosi ulkomuotoa, vaan myös vähentää stressiä, vahvistaa tärkeitä tukilihaksia ja ehkäisee kiputiloja.

Pilateksella on tutkitusti lukuisia hyötyjä liittyen esimerkiksi lantiopohjan lihasten terveyteen, stressistä palautumiseen ja unenlaadun kohentamiseen.

"Harjoittelu ei kehitä vain kehosi ulkomuotoa, vaan myös vähentää stressiä."

Pilateksen hyötyjä ovat muun muassa seuraavat:

Liity ennakkolistalle nyt

Hanki itsellesi erikoisalennus nyt

Ilmoittautuminen uuden Kiinteyttävä kotipilates -ohjelman ennakkolistalle on käynnissä nyt! Ohjelma kestää kuusi viikkoa ja sen aikana treenataan kolme kertaa viikossa n. 15–20 minuuttia kerrallaan.

Ilmoittautumalla ennakkolistalle varmistat saavasi superalennuksen, jota ei ole tarjolla missään muualla (koko ohjelma sinulle hintaan 67 €, normaalisti 139 €.) Lista ei sido sinua mihinkään, mutta saat ensimmäisenä tiedon kurssin julkaisusta ja mahdollisuuden tilata sen ainutlaatuisella alennuksella.

Merkit joista tiedät, että pilates sopii sinulle

Kehoni ei kestä rajua liikettä

Saako treeni yleensä nivelet ja lihakset kipeäksi? Pilateksen hallitusti tehdyt liikkeet ovat jokaiselle keholle turvallisia.​

Minulla on stressiä​

Tiesitkö, että zumba, juoksu ja kuntosali lisäävät kehon stressitilaa? Rauhallinen liike on stressaajan keholle parhaaksi.

Haluan olla siro ja solakka​

Pilates on saanut alkunsa baletista, joten lihasten sijaan siinä tavoitellaan juurikin hoikkaa ja naisellista vartaloa.

Tuoko rauhallinen treeni tuloksia?

Pilates tuntuu raskaalta vain siellä missä pitääkin

Rasittaa koko kehon lihaksistoa

Pilateksessa tehdään hengityksen tahdissa kokonaisvaltaisia liikesarjoja. Tällöin kehon lihaksistoa rasitetaan monia muita lajeja monipuolisemmin.

Ei aiheuta nivel- tai rannekipuja

Unohda hypyt, ranteiden päällä oleminen ja nopeatempoiset, repivät liikkeet. Pilatesta harjoitetaan rauhassa ja omaa kehoa kuunnellen.

Ei lisää kehon stressitilaa

Raskas liikunta lisää kehon stressitilaa, jolloin se ei ole paras liikuntamuoto jo valmiiksi stressaavalle. Pilates sen sijaan auttaa palautumaan arjen kuormituksesta.

Kotonakuntoon.fi on kotimainen liikunta-alan yritys

Kanssamme treenaa jo 12 000+ suomalaista

Onko kukaan oikeasti
testannut ohjelmiamme?

Suosittelevatko
asiakkaamme meitä?

Usein kysytyt kysymykset

Onko sinulla vielä kysyttävää?

Kiinteyttävä kotipilates -ohjelma kestää kuusi viikkoa. Siinä on kolme videoitua treeniä kullekin viikolle, joista jokaisen kesto on noin 15–20 minuuttia.

Kiinteyttävä kotipilates -paketti pitää sisällään kaiken tämän:

  • 6 viikon kotona tehtävä hoikistava pilatesohjelma
  • Hieman lisävastusta tuova väline eli pilatestanko, jolla kaikki treenit suoritetaan
  • Ammattilaisen jaksottama treenirytmi
  • Ohjatut treenivideot, joita seuraat perässä
  • Lisänä kirjalliset ohjeet kaikille liikkeille

Olet kuullut stressin hoitamiseen varmasti tämän neuvon: muista liikkua. Mutta tiesitkö, että vääränlainen liikunta voi pahentaa stressiäsi?

Nopeatempoinen tai raskas liikunta (kuten juoksu, kuntosali tai tanssi) tai liian aktiivinen harjoittelu itse asiassa aiheuttavat keholle stressitiloja. (Lähde: liikuntafysiologi Arto Hautala, Yle.) Usein vaikkapa raskaan työpäivän jälkeen tehty hikitreeni on keholle liian rankka suoritus. Tämä on huonoksi erityisesti sellaiselle ihmisille, joka kärsii stressistä jo valmiiksi.

Stressistä kärsivien kannattaisikin suosia rauhallisia lajeja, kuten joogaa tai pilatesta. Niissä hyödynnetään rauhallista liikettä, syviä hengityksiä ja kehon ja mielen yhteyttä. Näin harjoitukset laskevat kehon stressitasoja ja auttavat palautumaan arjen kuormituksesta.

Tämä ohjelma sopii erinomaisesti myös sellaiselle, jonka lähtötaso pilatekseen tai liikuntaan on täysin nolla. Pilatesharjoitukset tehdään omassa tahdissa ja omaa kehoa kuunnellen, joten pääset tutustumaan harjoitteluun rauhassa. Niin välineen käyttö kuin kaikki liikkeetkin on ohjeistettu sekä videoilla että kirjallisesti – voit siis joko seurata videon perässä tai lukea kirjalliset ohjeet.

Ohjelma sopii kuitenkin myös kokeneemmille pilateksen harrastajille, sillä pilatestanko lisää harjoituksiin hieman vastusta.

Kiinteyttävä kotipilates -kurssi julkaistaan joulukuussa. Tunnustesi voimassaoloa ei ole kuitenkaan rajattu ajalla, joten saat välineen ja treenimateriaalit käyttöösi ikuisesti. Treenivideot ja -ohjeet ovat saatavilla kurssialustallamme ja mobiiliapplikaatiossamme, joten pelkoa niiden hukkaamisesta ei ole.

Kyllä! Hyväksymme maksuvälineiksi seuraavat liikuntaedut: ePassi, Edenred, Eazybreak, Smartum.

Kyllä! Juoksulenkki, kuntosalin tanssillinen ryhmäliikuntatunti tai musiikin tahtiin tehtävä kotitreeni nostavat kaikki kehon vireystilaa. Hektisen työpäivän päälle tämä ei aina ole paras ratkaisu, vaan usein sekä keho että aivot tarvitsevat rauhoittumista.

Pilates tehdään rauhassa ja hiljaa, ja siinä kuunnellaan joko rauhallista musiikkia tai musiikin sijaan pelkästään omaa kehoa. Siinä yhdistyvät venyttely, syvään hengittäminen ja rauhoittuminen, jotka kaikki edistävät mahdollisuuksiasi levollisille yöunille.

Rauhallisesta harjoitustahdista huolimatta pilates on intensiivinen treenimuoto, jonka aikana rasitat laajasti koko kehon lihaksia. Liikkeitä tehdään dynaamisesti eli jatkuvasti liikkuen, jolloin monet muuten helposti unohtuvat lihakset saavat myös harjoitusta.

Pilates on tutkitusti tehokas liikuntamuoto painonpudotukseen ja koko kehon kiinteyttämiseen. Se vahvistaa tehokkaasti myös syviä vatsalihaksia ja lantionpohjan lihaksia. Lisäksi harjoittelulla voidaan ehkäistä kiputiloja ja parantaa tasapainoa ja ryhtiä.

Ulkoisten hyötyjen lisäksi pilateksella on lukuisia etuja mielelle. Säännöllinen harjoittelu muun muassa lieventää stressiä, parantaa unenlaatua ja harjoittaa keskittymiskykyä.

Pilates on hyvin tietoinen liikuntamuoto – siinä liikkeet tehdään yleensä yhdessä hengityksen kanssa. Yleinen sääntö on, että rutistuksella sisäänhengitetään (esimerkiksi selkää pyöristäessä) ja uloshengityksellä palautetaan (esimerkiksi ojentaessa selkä kaarelle).

Hengityksen tahtiin liikkuminen vahvistaa sitä, että liikkeet tehdään tietoisesti ja tarkoituksella, eikä niissä hätiköidä. Tällöin harjoittelu myös kehittää mielen ja kehon yhteyttä.

Ohjelmassa tehtävät liikkeet ovat helppo toteuttaa, mutta ne saavat lihaksesi toden teolla töihin. Toistoja ei tarvitse tehdä montaa, mutta ne tehdään laajoina ja kunnollisina.

Saat ohjelman mukana ilmaiseksi pilatestangon, jota käytetään kaikissa harjoituksissa. Pilatestanko on helppokäyttöinen ja aloittelijaystävällinen väline, jolla harjoitukseen lisätään kevyesti vastusta. Välineen käytöstä muun muassa seuraavia hyötyjä:

Tehostaa liikkeitä
Pilates on hyvää harjoitusta jo pelkällä kehonpainolla, mutta vastus tekee liikkeistä entistä tehokkaampia.

Sopii kotona käytettäväksi
Pilatestanko on kevyt ja pienikokoinen, joten sen käyttö tai säilyttäminen kotona ei vaadi paljoa tilaa.

Todella aloittelijaystävällinen
Tangon vastus on kevyt eikä tanko itsessään paina, joten välineen käyttö on helppoa ja turvallista.

Saat tämän pilatesohjelman käyttöösi ikuisesti yhdellä kertamaksulla – ilman lisäkustannuksia tai piilokuluja. Ohjelma julkaistaan joulukuussa, jolloin se tulee kaikkien ostettavaksi hintaan 139 €. Liittymällä ennakkolistalle nyt saat kuitenkin koko paketin erityiseen tarjoushintaan 67 €.

Listalle ilmoittautuminen ei sido sinua mihinkään tai velvoita ostokseen, mutta sen tekemällä kuulet ensimmäisenä ohjelman julkaisusta ja pääset hyödyntämään tämän supertarjouksen. Voit liittyä ennakkolistalle alla.

Ilmoittautuminen on käynnissä nyt – varmista paikkasi kurssilla!

Liity ennakkolistalle nyt!

Kiinteyttävä kotipilates

6 viikkoa kestävän pilatesohjelman avulla teet ohjattuja pilatesharjoituksia oman kotisi rauhasta. Ohjelma julkaistaan joulukuussa, mutta ennakkolistalle liittyminen käy kuumana jo nyt. Lisää itsesi listalle nyt – saat kuulla kurssin julkaisusta ensimmäisenä ja pääset tilaamaan sen spesiaalialennuksella (kurssi + väline norm. 139 €, ennakkolistalaisille 67 €).

Ennakkoilmoittautuminen ei sido mihinkään