Liukupilates

Liukupilates

Edistymisesi

0%

Materiaalit

Viikot ja harjoitukset

  • Viikko 1
    • Harjoitus 1
    • Harjoitus 2
    • Harjoitus 3

Tietoa kurssista

Tervetuloa Liukupilates -ohjelman pariin!

Tämän ohjelman avulla treenaat hengityksen tahdissa kokonaisvaltaisesti koko kehon lihaksistoa.

Muutamia ohjeita harjoitusten tekoon:

  • Liukulevyjen ohjeet löydät painamalla “liukulevyjen ohjeet” -napista. 
  • Pilates on hyvin tietoinen liikuntamuoto – siinä liikkeet tehdään yleensä yhdessä hengityksen kanssa. Yleinen sääntö on, että rutistuksella sisäänhengitetään (esimerkiksi selkää pyöristäessä) ja uloshengityksellä palautetaan (esimerkiksi ojentaessa selkä kaarelle).
  • Tee liikkeet omassa tahdissa, omaa kehoa kuunnellen. Jos koet tai tunnet kipua, lopeta liikkeen tekeminen.
  • Tee liikkeet kengät jalassa tai paljain jaloin. Näin saavutat sopivan pidon liukulevyihin!
  • Pidä harjoitusten välissä vähintään yksi lepopäivä.
  • Jos tarvitset apua liikkeen tai harjoitusohjelman kanssa, pistä vain viestiä osoitteeseen info@kotonakuntoon.fi

Tutustu ohjaajaan

Moikka,

Nimeni on Victoria ja olen ammatiltani balettitanssija, baletinopettaja ja sertifioitu pilatesohjaaja. Olen toiminut pilatesohjaajana nyt kahdeksan vuoden ajan. 

“Liukupilates”-ohjelmassa teemme liikkeet yksitellen, omaan tahtiin ja rauhassa, jotta totumme kehomme liikkeisiin, rajoihin ja sarjat tulevat tutuiksi.

Mukavia treenihetkiä!

Victoria

Edistymisesi

0%

Materiaalit

Viikot ja harjoitukset

  • Viikko 1
    • Harjoitus 1
    • Harjoitus 2
    • Harjoitus 3