Core 2.0

Edistymisesi

0%

Materiaalit

Viikot ja harjoitukset

  • Viikko 1
    • Harjoitus 1
    • Harjoitus 2
  • Viikko 2
    • Harjoitus 1
    • Harjoitus 2
  • Viikko 3
    • Harjoitus 1
    • Harjoitus 2
  • Viikko 4
    • Harjoitus 1
    • Harjoitus 2
  • Viikko 5
    • Harjoitus 1
    • Harjoitus 2
  • Viikko 6
    • Harjoitus 1
    • Harjoitus 2

Tietoa kurssista

Tervetuloa Coren jatkokurssille!

Olet jo suorittanut Coreburnereiden ensimmäisen ohjelman ja olet hyvässä vauhdissa. Coreburnereilla tehtävät liikkeet ovat tuttuja ja keskivartalosi on jo huomattavasti jämäkämpi paketti!

Core 2.0 ohjelmassa tehdään osittain samoja liikkeitä kuin ensimmäisessäkin ohjelmassa, mutta siellä on myös muutama haastavampi liike mukana. Liikkeet aktivoivat myös pakaroita ja ylävartaloa ja näin ne vaikuttavat koko kehoon. 

Core 2.0 tehdään yksi liike vähemmän per harjoituskerta kuin ensimmäisessä ohjelmassa, mutta toistomäärät per liike ovat suuremmat. Keskimääräisesti Core 2.0 treeni on n. 10-15% raskaampi. 

Ohjeita harjoitteiden tekoon ja harjoitusohjelmaan:
  • Liikkeet ovat haastavia, mutta erittäin tehokkaita!
  • Tee liikkeet kengät jalassa tai paljain jaloin. Näin saavutat sopivan pidon coreburnereihin!
  • Liikkeet joissa on punnerruksia, voi tehdä joko polvet maassa tai suorin jaloin
  • Ohjelma koostuu 12 harjoituksesta. Tee kaksi harjoitusta per viikko. 
  • Pidä harjoitusten välillä vähintään kahden päivän lepotauko!
  • Jos et jaksa tehdä niin monta toistoa kuin ohjeissa sanotaan, ei hätää. Tee niin monta kuin pystyt.

Edistymisesi

0%

Materiaalit

Viikot ja harjoitukset

  • Viikko 1
    • Harjoitus 1
    • Harjoitus 2
  • Viikko 2
    • Harjoitus 1
    • Harjoitus 2
  • Viikko 3
    • Harjoitus 1
    • Harjoitus 2
  • Viikko 4
    • Harjoitus 1
    • Harjoitus 2
  • Viikko 5
    • Harjoitus 1
    • Harjoitus 2
  • Viikko 6
    • Harjoitus 1
    • Harjoitus 2