fbpx
Erikoistarjous
Säästä 78 € hinnassa!
PÄIVÄÄ
TUNTIA
MINUUTTIA
SEKUNTIA

Erikoistarjous
Säästä 78 €!

PÄIVÄÄ
TUNTIA
MINUUTTIA
SEKUNTIA

Yli 4 000 tyytyväistä asiakasta ei voi olla väärässä!

CoreBurner – 30 minuuttia viikossa riittää!

CoreBurner – 30 minuuttia viikossa riittää!​

Terve, timmi ja voimakas keskivartalo saadaan treenaamalla tehokkaasti liikkeillä, jotka aktivoivat monipuolisesti syviä ja pinnallisia vatsalihaksia. CoreBurner-liukurit tuplaavat liikkeiden tehon.

6 Viikon CoreBurner-treenivälineet saapuvat sinulle kotiisi postiluukusta ja saat tunnukset harjoitusohjelmaasi välittömästi oston yhteydessä. 

Previous
Next
Previous
Next

Perinteiset vatsalihasliikkeet eivät toimi! Kerron sinulle miksi.

Oletko sinäkin tehnyt jo valtavat määrät niitä perinteisiä vatsalihasliikkeitä? On lankutettu, noustu istumaan ja tehty vatsarutistuksia, mutta tuloksia ei vain tule. Itseasiassa tekemällä näitä liikkeitä olet  voinut pahentaa tilannettasi. Tiesitkö, että: 

  • Aiheuttavat vammoja: Istuessasi paljon, vatsalihakseksi ja lonkankoukistajasi kutistuvat. Tekemällä supistavia vatsalihasliikkeitä, kuten istumaannousuja ja vatsarutistuksia pahennat vain tilannetta ja aiheutat itsellesi selkä- ja niskakipuja ja ryhtisi huononee. (Mok, Nicola W et al., 2015)

  • Ovat tehottomia: Perinteiset vatsalihasliikkeet kohdistuvat vain yhteen tai kahteen vatsalihasryhmään. Vatsalihaksia on oikeasti viisi erilasta. Kyllä, viisi! (Lihastohtori, 2019)

  • Valtavat toistomäärät: Perinteisten vatsalihasliikkeiden tekeminen on tylsää ja tehotonta. Ne eivät aktivoi kunnolla keskivartaloa ja siksi niitä pitää tehdä valtavia määriä. 

  • Ei näkyviä tuloksia: Perinteiset vatsalihasliikkeet eivät tuo näkyviä tuloksia. Vaikka tekisit miljoonia istumaannousuja eivät esimerkiksi sisäiset vatsalihakset vahvistu. Näin ollen keskivartalosi ei tiukkene ja hoikkene. (Lihastohtori, 2012)

Tällaista CoreBurner-ohjelmalla treenaaminen on

Treenaa vain 2 x 15 min viikossa

Vain kaksi 15 min treeniä viikossa riittää kehittämään voimakkaan vatsan

Vahvista sisäisiä ja ulkoisia vatsalihaksia

Treenit vahvistavat sisäisiä vatsalihaksia ja tekevät ulkoisista lihaksista timmit ja näyttävät

Näe tuloksia vain 6 viikossa

Ohjelmaa seuraamalla farkkujen napit eivät tunnu enää niin tiukoilta ja vatsa tuntuu paremmalta

Näitä hyötyjä kiekot tuovat treenaamiseesi

Treenaaminen on uutta ja monipuolista

Ohjelman treenit eivät tunnu tylsältä puurtamiselta, kuten perinteiset jo kyllästymiseen asti tehdyt vatsalihastreenit

Samalla vaivalla 2x tehokkaampia liikkeitä

Liukureilla tehtävät liikeradat ovat laajoja ja tasapainoa haastavia, jolloin koko keskivartalo voimistuu

Liiku kotona tai missä ikinä haluat

Voit treenata rauhassa ja omaan tahtiin – ilman muiden katseita selässä

Tilaa ilman riskiä, sillä saat 100 % tulostakuun 6 viikoksi!

Jos et ole kuuden viikon jälkeen tyytyväinen treeniohjelmalla saamiisi tuloksiin, voit postittaa tuotteet meille takaisin veloituksetta ja palautamme kaikki rahasi.

Tilaaminen ei aiheuta sinulle minkäänlaista riskiä.

Huom! Liikunta- ja kulttuurieduilla ostetuilla tilauksilla ei ole palautusoikeutta, sillä emme voi säännösten mukaan hyvittää verottomalla edulla maksettua ostosta rahana.

Palautuksen kohdalla voimme tarjota summaa vastaavan alennuksen verkkokauppaamme.

CoreBurner tuo kotiisi 46 tehokasta keskivartaloa vahvistavaa liikettä

Laaja ja muuttuva liikerata takaa, että vatsalihakset saavat harjoitusta jokaisesta eri kulmasta

Moni ajattelee, että vatsalihakset ovat vain edessä oleva “six-pack”, mutta todellisuudessa vatsalihaksia on useita.

Siksi on tärkeää treenata vatsaa useammalla eri tavalla, jotta kaikki vatsalihakset aktivoituvat ja lihaskorsetti saadaan toimimaan täysin. 

Ei ole kiva, että isot vatsalihakset pömpöttävät löysästi, koska silloin treenattu vatsa näyttää enemmän treenatulta pömpöltä. (Lihastohtori, 2012)

2 x 15 minuuttia viikossa riittää tehokkaaseen treeniin

Kun teet keskivartalotreenin keskittyen ja sopivalla intensiteetillä, aikaa menee vähän. Vatsaa ei tarvitse treenata joka päivä, kun tekee liikkeitä mitkä rasittavat riittävästi. Ja jokaiselta löytyy kaksi vartin pätkää viikossa oman keskivartalon kunnon edistämiseen

Treeniohjelma on rakennettu ajatellen sitä, että vatsalihasten pitää toimia myös liikkeessä

Vahvasta vatsasta ei ole hyötyä, jos se ei aktivoidu oikeissa paikoissa ja lihakset eivät tee töitä arjessa tai muiden liikuntasuoritusten aikana.

Ei riitä, että vatsalihakset aktivoituvat kun tehdään istumanousuja. Vatsan pitää aktivoitua oikein tehdessä nostoja, kyykkyjä, juostessa, potkiessa. Lyödessä jne. Ja ainoa tapa millä tämä saadaan toimimaan on opetella aktivoimaan vatsalihaksia yhdessä ja oikein muiden lihasryhmien kanssa.

Millaisia tuloksia voin odottaa 6 viikon CoreBurner-treeniohjelman jälkeen?

Olisi tietysti kiva sanoa, että oli lähtötasosi mikä tahansa niin 6 viikon harjoittelun jälkeen vatsasi olisi kuin pyykkilauta ja pöhötys olisi tiessään.

No todellisuus on, että kaikilla se ei mene niin vaan siihen vaaditaan enemmän harjoittelua.

Sen voin taata, että tuloksia tulet saamaan harjoittelemalla ja seuraamalla CoreBurner-ohjelmaa.

Keskivartalosi on 100% varmuudella voimakkaampi, tiukempi ja vatsan lihakset näyttävämpiä.

En myöskään epäröi luvata, etteikö vatsalihaksesi olisivat ensimmäisen harjoituskerran jälkeen hellänä ja seuraavana aamuna kipeitä. Se kyllä helpottaa seuraavien kertojen jälkeen!

On todennäköistä, että jos päätät sijoittaa 15 minuuttia kahtena päivänä viikossa harjoitteluun niin muutaman viikon jälkeen se innostaa sinua treenaamaan tai liikkumaan myös enemmänkin.

Jos olet aikaisemmin epäonnistunut kurssilla ja epäilet sopiiko tämä sinulle niin voin luvata (ja saat lisäksi 100% tulostakuun), että tämän treeniohjelman avulla “projekti” ei kaadu monimutkaisuuteen, tylsyyteen tai puuduttaviin “ei-taas-näitä” -vatsalihasliikkeisiin.

Osta ohjelma nyt ja saat välineet ilmaiseksi

CoreBurnerit ja 6 viikon harjoitusohjelma

Jämäkkä ja littana keskivartalo!
97
57 €
  • Tilaa ilman riskiä, sillä saat 100 % tulostakuun 6 viikoksi!​
  • Hyödynnä kampanjahinta ja säästä 40€ hinnassa!
  • Nopea toimitus – tilaa tänään ja saat ilmaisen toimituksen kaupan päälle (säästät 4,90€)
  • Tilatessasi treeniohjelman saat CoreBurner-liukurit kaupan päälle
  • Maksa halutessasi liikuntaeduilla!

Älä usko meitä. Usko asiakkaitamme.

Onko kukaan oikeasti kokeillut tätä ohjelmaa?

Previous
Next
Previous
Next

Suosittelevatko asiakkaamme CoreBurner-ohjelmaa?

Previous
Next
Previous
Next

3 syytä, miksi CoreBurnerilla treenaaminen tuo parempia tuloksia kuin perinteinen lankuttaminen tai vatsarutistuksien tekeminen

1. Ohjelma aktivoi ulkoiset ja sisäiset vatsalihaksesi

Perinteiset vatsalihastreenit vahvistavat vain ulkoisia vatsalihaksia unohtaen sisäiset lihakset täysin. CoreBurner harjoittaa kaikkia vatsalihaksia tehden syvistä lihaksista vahvat ja ulkoisista lihaksista näyttävät.

2. Täysi liikerata antaa kaksinkertaisen tehokkuuden

Rutistuksia, ylösnousuja tai lankkuja tehdessä liikeradat jäävät lyhyiksi. CoreBurner-ohjelma ja liukurit auttavat tekemään liikkeet täydellä liikeradalla, mikä tekee niistä tehokkaampia.

3. Monipuoliset liikkeet aktivoivat koko kehosi

Usein keskitytään vain selinmakuulla tai istualteen tehtäviin liikkeisiin, mikä ei aktivoi koko kehoa. Tässä treeniohjelmassa on otettu huomioon toiminnallinen koko keskivartalon aktivointi.

Jo 12 000+ treenaajaa suosittelee meitä​

Mitä CoreBurner-paketti pitää sisällään?

Osta ohjelma nyt, saat välineet ilmaiseksi!

CoreBurnerit ja 6 viikon harjoitusohjelma

Jämäkkä ja littana keskivartalo!
97
57 €
  • Tilaa ilman riskiä, sillä saat 100 % tulostakuun 6 viikoksi!​
  • Hyödynnä kampanjahinta ja säästä 40€ hinnassa!
  • Nopea toimitus – tilaa tänään ja saat ilmaisen toimituksen kaupan päälle (säästät 4,90€)
  • Tilatessasi treeniohjelman saat CoreBurner-liukurit kaupan päälle
  • Maksa halutessasi liikuntaeduilla!

Muista nämä asiat kun treenaat vatsaa

Harjoittele fiksusti

Nykyaikana liikunnassa on valloillaan ajatus: Mitä enemmän, sitä parempi. 

Siinä on vaaransa, koska alkuinnostuksessa treenaataan erittäin kovaa ja näin väsytetään sekä keho, että mieli. 

Kropalle pitää antaa aikaa tottua uudenlaisiin ärsykkeisiin. Yliharjoittelu kasvattaa myös loukkaantumisen riskiä. 

Treenaa mieluummin ilman kiirettä ja rauhassa. Aloita kevyemmin (esim. polvet maassa ja pienellä määrällä toistoja) ja nosta vaikeustasoa, kun lihaksesi alkavat tottua treeniin.

Älä kiirehdi

Muista, että kiirehtiminen ei johda haluttuun lopputulokseen. 

Kun treenaat, koeta tuntea työskentelevät lihakset ja keskity niihin. Tunne kuinka lihakset supistuvat ja tekevät töitä. 

Tämä auttaa luomaan uusia hermopolkuja kehossasi, joka vahvistaa ja parantaa kehonhallintaasi sekä tehostaa harjoittelua. 

Näin saat harjoittelustasi irti maksimaalisen lopputuloksen. Eli parempi tehdä hitaasti ja keskittyen. Olla läsnä oman treeninsä kanssa.

Keskity liikkeen puhtauteen

Ei määrää, vaan laatua! Pidä yllä hyvä suoritusasento ja tee liikkeet rauhassa alusta loppuun. 

Älä riuhdo ja yritä saada maksimaalista määrää toistoja. Laatu on tärkeämpää kuin määrä. 

Askel kerrallaan. Kun kehityt ja voimatasosi kasvavat, lisää harjoitteisiin lisää haastavuutta.

Vinkkejä CoreBurnereiden käyttöön

Usein kysytyt kysymykset

Kyllä voit! Keskivartalon voima ja hyvinvointi riippuu hyvin pitkälti treenistä. 

Rasvaprosenttiin voit vaikuttaa myös ruokavalion avulla. 

Nykyinen ulkomuoto ei ole siis sellainen, jota ei voisi muuttaa. Se vaatii toki työtä ja tekemistä, että niin tapahtuu.

Tuloksia kyllä saa lähtötasosta riippumatta, mutta jos keskivartalon lihakset ovat jääneet täysin ilman huomiota vuosikausia tai -kymmeniä niin silloin se vie enemmän aikaa.

 

Sopii. Se tukee erinomaisesti kuntosalitreeniä ja 15 minuutin treenit sopivat hyvin oman treenirutiinin lisäksi

Kyllä voit. Liikkeissä kannattaa keskittyä rauhallisuuteen.

Ei ole syytä miksei CoreBurner sopisi myös iäkkäämmille treenaajille.

Kyllä voit. Maksaa voi ePassilla, Eezybreakilla, Edenredillä, Smartum saldolla tai liikuntaseteleillä. Paina vain oikeaa maksunappia kassalla ja saat tarkemmat ohjeet maksamiseen.

Koska CoreBurner-treenit tukevat salitreeniä. 

Harva treenaa salilla keskivartaloa monipuolisesti vaan enemmän se on treenin lopussa hoidettava pakollinen paha ja silloin liikkeet ovat lähinnä rutistuksia, heilutuksia ja lankutusta.

2 x 15min treeneillä vahvistat keskivartaloa tehokkaammin ja tuet sillä tavalla muuta treeniä.

Ohjelma on pysyvästi sinun, eli voit käyttää sitä niin pitkään kuin haluat.

Ei. Liukurit liikkuvat lattialla kitkattomasti aiheuttamatta naarmuja lattiaan.

Kyllä voit! Voit seurata treeniohjelmaa ja vahvistaa sillä keskivartaloa niin vatsa kuin selkäpuolelta.

Huolehdi tietysti omasta hyvinvoinnistasi ja tee liikkeet varovaisesti ja huolellisesti.

 

Mitä vielä odotat? Hyödynnä vielä hetken voimassa oleva erikoistarjous ja tilaa CoreBurner-treeniohjelma ja saat välineet kaupan päälle!

PÄIVÄÄ
TUNTIA
MINUUTTIA
SEKUNTIA

CoreBurnerit ja 6 viikon harjoitusohjelma

Jämäkkä ja littana keskivartalo!
97
57 €
  • Tilaa ilman riskiä, sillä saat 100 % tulostakuun 6 viikoksi!​
  • Hyödynnä kampanjahinta ja säästä 40€ hinnassa!
  • Nopea toimitus – tilaa tänään ja saat ilmaisen toimituksen kaupan päälle (säästät 4,90€)
  • Tilatessasi treeniohjelman saat CoreBurner-liukurit kaupan päälle
  • Maksa halutessasi liikuntaeduilla!

©2021 All Rights Reserved – Nordic Flow Movement Oy / Kotonakuntoon.fi